quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het randjefietsen heette
Tralalalaaaah, twiedeliediedieeeeee, tralalaaaaaah.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Doet me een beetje denken aan die reclame van even apeldoorn bellen, met die rasta
Nja, waar kan ik ze vinden?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Maar er zijn ook gewoon 'normale' vrouwen. Die zien er misschien net iets minder prachtig uit maar dat compenseren ze ruimschoots met hun innerlijk. Daarmee kun je prima een gesprek voeren, die reageren gewoon op smsjes ookal ben je gisteren vergeten dat haar kat jarig was en hebben heus wel begrip voor iemand die bijv. een stoornis heeft waardoor niet alles in het leven even vlot gaat
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Doet me een beetje denken aan die reclame van even apeldoorn bellen, met die rasta
Klinkt als een vrouw van RussianBrides.comquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
. Als ze lief is, leuk lacht en enige intelligentie heeft dan ben ik allang blij.
Belangrijkste is dat 't kliktquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, waar kan ik ze vinden?
Ik stel weinig eisen aan uiterlijk, alles wat in mijn ogen 5+ is (en ik ben wat dat betreft niet kritisch volgens mij) is goed genoeg voor me. Als ze lief is, leuk lacht en enige intelligentie heeft dan ben ik allang blij.
Dat weten we ook nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Mensen, ik snap er de ballen van, waar is MLIG?
Ik neem aan thuis, maar hij durft niet te posten...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Mylifeisgrey is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Hij was op de meet, maar sindsdien niet meer gezienquote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mylifeisgrey is dat?
Sinds wanneer is 'ie weg?
Hij kroop uit zijn schulp en kwam meteen nooit meer terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mylifeisgrey is dat?
Sinds wanneer is 'ie weg?
Life changing experiencequote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kroop uit zijn schulp en kwam meteen nooit meer terug.
Onbekend terrein, hij is niet langer een anonieme poster.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef minnemin het volgende:
Nja, ik zou toch graag willen dat ik het voor elkaar zou krijgen om zelf een meisje te versieren. Een meisje kopen tast mijn ego aanquote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef Godshand het volgende:
Klinkt als een vrouw van RussianBrides.com
Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja de klik moet je ook nog vinden
Probeer je voor te stellen dat je met iemand praat en dat je direct aansluiting vindt. Dat je eigenlijk van tevoren al kan raden hoe zij over dingen denkt, ook al ken je haar nog maar net.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik me zo'n klik voor moet stellen. Denk niet dat ik dat ooit gevoeld heb, maar then again; ik heb ooit pas 1 date gehad en verder heb ik met meisjes nooit langer dan een paar minuten gepraat, dus misschien is dat niet zo vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |